Vil du have et bedre flow i virksomhedens travle hverdag?

Hvis du føler at der er i virksomhedens travle hverdag nogle gange mangler et flow, som holder det hele kørende, så er der en løsning. Du er helt sikkert ikke den eneste i en virksomhed der oplever dette, og derfor kan et godt mødelokale booking system, virkelig gøre underværker for rigtig mange virksomheder. Hvis din virksomhed ikke allerede har et mødelokale booking system, eller blot trænger til at få jeres opgraderet, så læs mere her om pronestor planner.

Særligt i virksomheder hvor møder og mødeplanlægning er en stor del af dagligdagen, er det alfa omega med et godt mødelokale booking system. Med et mødelokale booking system kan du spare din virksomhed for mange arbejdstimer spildt på planlægning af møder, lokaler og alt der hører med til. Med pronestor planner bliver det hele nemmere for jer, og på den måde vil I opleve et bedre flow og et bedre samlet overblik i virksomheden, særligt når der skal bookes møder, men også i den generelle hverdagstumult.

Det kan pronestor planner gøre for din virksomhed

Med pronestor planner som din virksomheds nye mødelokale booking system, vil du opleve et helt fornyet overblik samlet et sted. Pronestor planner kan du nemt anvende både på din tablet, computer og på mobilen, så du hele tiden kan holde dig opdateret, og nemt booke møder hvis du er på farten. Desuden er pronestor planner ikke begrænset geografisk, hvilket vil sige at det understøtter flere lokationer og tidszoner ad gangen. På den måde kan du på tværs af landegrænser booke møder og videokonferencer uanset hvor du befinder dig.

Pronestor planner gør det muligt for dig at booke lokaler, undersøge hvilke lokaler der har det udstyr du har brug for, informere deltagere om informationer omkring mødet, undersøge om dine deltagere er ledige, bestille service til mødet og meget mere. Når du har alt samlet et sted, skabes der et stort overblik, som vil være uundværligt når I først har prøvet det. Desuden er pronestor planner udviklet således at det uden problemer kan integreres med Outlook, Office 365 og Exchange, og er så nemt at bruge at det bør være gennemsigtet for alle.